Saturday 3 March 2012

Aku Si gadis tembam :)

hollllaaa kkawan hiihi yeahhh akhirnya aku adew blog sndry walaupon x gempak mcm2 blog2 org lain tapi aku try jgk nk buat blog ni hihi utk dpt experience,baru kan3 lg pun aku ni nak test lah kot2 boleh jdi blogger yg popular kat malaysia ni(perasan sudah hihi) 
Now let me talk about myself hiihi aku seorg gadis yg tembam+comel+sopan-santun+baik hati+dan yg lain2 yang baik tu smua aku  lah ihihi.Aku anak bongsu drp 3 adk bradik and yg penting aku bukan ank manjew ...hihi.Ramai yg cakap aku ni suke membebel hiihi itu memg btol lah kalau dah bagi aku peluang cakap mcm2 crter kluar drp mulot ni.ada jugak kwn2 aku yg x larat nk layan aku punya mulot ni satu lg kalau tgk pada umur aku yg dah cecah 20 ni dgn pragai aku mmg x padan lah hihi sebab pragai aku ni mcm budak2 aku suka tgk katoon lgi2 upin&ipin dgn spoge bob tu hihi layan abiz lah.Kalau aku duk umah memg chanel katoon  lah plihan aku setakat chanel tv9 tu drp  pkol2-6 memg aku dok depan tv sbb time tu lah byk ktoon tgh tayang 
hihi :P

hiihi emmm aku dah x thu apa lh aku nk conteng apa lg kat blog nii ckop lah sampai sini jew contengan aku hope korg smue sudi bce blog sye yg x sbrapa ini skiann wasalam :))) si gadis tembam (^__^)

No comments:

Post a Comment